Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ψήφισμα διαμαρτυρίας για την φημολογούμενη συγχώνευση του 5ου ΓΕΛ Αγ. Άννας

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ
ΑΧΑΡΝΕΣ 11/3/2011
Όλοι εμείς που συγκροτούμε τη σχολική κοινότητα του 5ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ήτοι ο Σύλλογος Διδασκόντων, το 15μελές, τα 5μελή Μαθητικά Συμβούλια, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, εκφράζουμε με στεντόρεια φωνή την αποφασιστική και αμετακίνητη θέση μας εναντίον της κατάργησης...
 ...ή συγχώνευσης του Λυκείου μας, όπως τουλάχιστον δημοσιεύθηκε και σε Αθηναϊκή εφημερίδα και αναπαράγεται από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.
• Το σχολείο μας αποτελεί ένα αρμονικό σύνολο με τις παρακείμενες δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε μια περιοχή με τεράστια κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα. Κάθε προσπάθεια αποψίλωσης συνιστά ευθεία επίθεση και συνειδητό πλήγμα  στην προοπτική και την κοινωνική συνοχή της περιοχής μας.
Αρκετά πια με την υποβάθμιση  και την περιθωριοποίηση της περιοχής της Αγίας Άννας.
• Είμαστε αντίθετοι σε κάθε ενέργεια υποβάθμισης της Εκπαίδευσης.
• Δεν αντιλαμβανόμαστε τη σκοπιμότητα και την αποτελεσματικότητα δημιουργίας υδροκέφαλου σχολικού συγκροτήματος στο 3ο Λύκειο, η πρόσβαση στο οποίο είναι αν μη τι άλλο επιεικώς επικίνδυνη αφού τα παιδιά μας θα πρέπει να διασχίζουν 2 ταχείας κυκλοφορίας λεωφόρους (παρακείμενες οδούς ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ και τη Λεωφόρο Δημοκρατίας). Αλήθεια ποιοι θα είναι υπεύθυνοι αν τα παιδιά μας πάθουν το οτιδήποτε όταν για παράδειγμα το χειμώνα είναι αδιάβατη η Λεωφόρος Δημοκρατίας μιας και δεν υπάρχει από δεκαετίες σύστημα ομβρίων υδάτων. Πρέπει να κολυμπήσουν ή να κωπηλατήσουν;  
• Δεν αντιλαμβανόμαστε τα δήθεν «παιδαγωγικά» κριτήρια τεμαχισμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας που ενθαρρύνει μια  απρόσωπη, αποδυναμωμένη και αποστεωμένη σχολική τάξη όπου θα στοιβάζονται ανθρώπινες ψυχές και όνειρα για ένα καλύτερο μέλλον. Αλήθεια ποιοι είναι αυτοί που τα θεωρούν τα παιδιά μας, δευτέρας κατηγορίας μόνο και μόνο επειδή οι γονείς τους είναι πια άνεργοι ή μεροκαματιάρηδες;
• Δεν αντιλαμβανόμαστε το πώς πραγματώνεται το «πρώτα ο μαθητής», όταν στην πράξη αποδεικνύεται «πρώτα η εξοικονόμηση» που ούτε και αυτή θα επιτύχει αφού τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης θα διογκωθούν.
• Έχουμε σχολείο με νεόκτιστο, ιδιόκτητο και καλοδιατηρημένο κτίριο χάρη στην συνεχή προσπάθεια της σχολικής κοινότητας. Δεν χάσαμε ούτε μια ώρα μάθημα, δεν στερηθήκαμε βιβλία, ούτε εκπαιδευτικούς. Γιατί θα πρέπει να στερηθούμε το δικαίωμα στο όνειρο;
Δεν σας το χαρίζουμε αλλά το διεκδικούμε δυναμικά.
ΒΡΟΝΤΩΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΙΗΤΗ    Κωστή Παλαμά
«Λιτά χτίστε τα, απλόχερα,
μεγάλα/ γερά θεμελιωμένα, από
της χώρας/ ακάθαρτης, πολύβοης,
αρρωστιάρας/ μακριά μακριά
τ’ ανήλιαγα σοκάκια/ τα σχολειά χτίστε»


ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ
Ακολουθούν υπογραφές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου